Veel gestelde vragen

Wat zijn de kosten?

Na het invullen van het verhuurformulier, heeft u doorgaans binnen 2 werkdagen een offerte retour.

Hoe zit het met de betaling?

Na uitvoering opdracht krijgt u van ons een factuur per e-mail voor de uitgevoerde werkzaamheden. Deze factuur dient u binnen 14 werkdagen na factuurdatum over te boeken naar onze bedrijfsrekening IBAN: NL33 RABO 0119 3550 51 (DLG Events).

Hoeveel dagen van te voren moet ik mijn reservering doorgeven?

Doorgaans adviseren wij minimaal 2 weken van te voren uw reservering door te geven. Mochten de materialen niet meer beschikbaar zijn volgens onze agenda, dan zullen wij er altijd alles aan doen om u alsnog een passend alternatief te kunnen bieden.

Kunnen jullie het komen brengen en ophalen?

Ja, dat komen wij graag voor u doen!

Kan ik het zelf aansluiten?

De kleinere licht en geluidsinstallaties zijn prima zelf te installeren. Bij verhuur van materialen kunnen wij desgewenst even een korte instructie geven voor het juist monteren en demonteren van de materialen.

Wat zijn de kosten voor op- en afbouw

Op basis van de toegestuurde projectinformatie kunnen wij geheel vrijblijvend een offerte samenstellen voor de montage en/of demontage van de materialen. Doorgaans kunt u deze offerte binnen twee werkdagen retour verwachten.

Hoeveel speakers heb ik nodig voor mijn evenement?

Dat is van vele factoren afhankelijk; het aantal bezoekers, de afstand van de speakers tot uw bezoekers, binnen of buitenlocatie, de akoestiek van de ruimte en het gewenste geluidsvolume. Voor een goed advies kunt u het beste even contact met ons opnemen.

Wat zijn de kosten voor transport?

Doorgaans vragen wij geen aanvullende kosten binnen een straal van 20km vanaf ons magazijn te Gemert. Vanaf 20km rekenen wij € 0,80 EX BTW per gereden kilometer.